BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

oh jari kakiku!

kisahku dan jari kakiku...MySpace

begini ceritanya...smlm...cm byase...got meeting wit scott...actlynye aku suda terlmbat..almaklumla sudah namanye org melayu still nk lmbt gk wlopon scott suda memesan agar cepat “be punctual…5 pm at dk2” tp masihla lmbt kan...uhhuuu~

hah..bile da lmbt 2…dgn lemah lembut gemalainyee MySpace (tgn kt dada mata ke atas) aku pon berjalan selaju mgkn utk ke dk2 dr tmpt parking…smpai saje ak kt dk2..aku pon tolak la pintu..n dlm hati ak berkate “eh..gelapnyee..” tanpa memikirkan ape2 aku terus berlari menuju ke arah tangga..lalu… “gedebappp…!!!” ouchhh…saketnyee….tp bajet2 macho la kn..aku bgn n berjalan keluar dr kegelapan..n smpai je tmpt terang…barula aku sedar bahawa ibu jari kaki ku suda berdarah n menitik2 kt lantai…. “hadoiii la cik mien..kau da tau tmpat tu gelap yg kau nk lari gk 2 nape…” kateku lg di dalam hati..sume org kt meeting 2 tekejot tgk ak..tp aku ley steady g jln g toilet cuci darah..lak 2 msuk lak toilet laki..hahaha…mmg la sengal…siap ade laki lalu lg..ckp kuat2 “eh tu bkn toilet laki ke..” ish kepohla korg..aku nk bsuh darah je pon..uhhh!

time meeting tu mmg still berdarah2 lg la..aku mls sgt nk kua g pku..afta sejam n hbs meeting brula aku g pku..tp wktu 2 darah dah beku n wane biru..uww…saket uhh….nurse tu suh cabot..tp aku xnk…hadoyaiii saket nk cabot..da cuci balot2 aku pon blek tdi…n td pagi dtg lg n cuci2 n nurse suruh gk aku cabut…maka aku pon bersetuju utk cabut…

ngeriii kot…tp aku ley gelak2 agy…time kne inject bius pon aku sengeh2…smpai nurse2 2 sume pelik…cmne ak ley sengeh2 lg…dorg siap tnye..eh awk ni dak palapes ke?bomba ke?pertahanan awam ke?hahah…bukan!bukan!aku org byasa…n aku mmg suke rase saket…hehe..xdela…aku mmg tahan siket kau luka2 fizikal ni..tp lau lau luka hati n perasaan…sgt la sensitip..ahakzz…~

serves u r8 cik mien...hahaha..kau igt tangga tu lembut ke?? MySpace

muke sebelum dikenakan bius 3cc..huduh (mmg kne terima hakikat)

neh b4 dicabut kuku..afta cabut..sgt la scary utk kuambil gambo..eww~